Sitemizde şuan toplam 4820 film bulunmaktadır.

Talaash Türkçe Dublaj izle

283
67.033
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Talaash Türkçe Dublaj izle

Talaash izle, Talaash türkçe dublaj izle, Talaash full izle, Talaash hd izle, Ünlü aktör Armaan Kapoor gizemli bir araba kazasında ölür. Müfettiş Surjan Singh Shekhawat soruşturma ile vurgulanmaktadır. Surjan ve eşi Roshni ilişkisi oğulları Karan yanlışlıkla boğulma sonra bozuldu. Ön araştırma Surjan Armaan ölümü Hotel Lido, fuhuş halkası için kullanılan bir otele ona açar, şantaj ile ilgili olduğunu düşündürüyor. Bu arada, Shashi adında bir pezevenk Armaan ölümü öğrenmek için şok, ama metresi Mallika ve yardımcısı Temur bir gizli tutmak çalışır. Bu Armaan Shashi için para ödemişti ortaya, ama ikincisi Armaan ne hakkında hiçbir şey bilir. Burada, Surjan ona bir ipucu veren bir eskort adlı Rosie, geçmektedir. Shashi şantajcı olduğunu Surjan sonra doğru diye özetliyor.

Tür: 2012 Filmleri, Aamir Khan Filmleri, Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, En İyi Filmler, Gerilim Filmleri, İmdb 7+ Filmler, Romantik Filmler, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 7.5/10

Yönetmen: Reema Kagti

Oyuncular: Aamir Khan , Kareena Kapoor , Rani Mukherjee , Shernaz Patel , Om Prakash

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Talaash Türkçe Dublaj izle” filminde 54 Yorum bulunuyor.
  1. aybüke - 3 ay önce demiş ki:

    amir khan gördüğüm en iyi oyuncu film ise harika ötesi

  2. Fate - 3 ay önce demiş ki:

    Aamir Khan ı çok sevdiğim için çoğu filmini izledim ..çok kaliteli filmler ..bu filmdeki şu ruh olayı hoşuma gitmedi daha gerçekçi bir konu eklenmiş olsaydı diyorum 😘

  3. rena - 4 ay önce demiş ki:

    Adam bir efsane.. tüm filmlerini seyrettim..seyretmediğim filmi kalmadığı için tekrarlarını seyrediyorum. İnsan bir filimde hem aşkı, hem dramı, hem polisiyeyi, hem gerilimi yaşar mı? Aamir khan filimlerinde yaşar.. her zamanki gibi muhteşem..normalde hint dans ve figürlerini sevmememe rağmen Aamir khan ın filimlerinden şunu öğrendim, adamlar aşklarını, nefretlerini, duygularını, triplerini konuşmaktan ziyade şarkılarla dile getiriyorlar..

  4. irfan - 5 ay önce demiş ki:

    drishyam-2013 izleyin harika bir film buda iyi ama dider filmlerine göre bir vasat ama bir çok ABD yapımından iyi

  5. NURKARAASLAN - 5 ay önce demiş ki:

    BASLARKEN CALDIGI SARKI NEDIR

  6. emre soylu - 6 ay önce demiş ki:

    aamir khan her filminin sonunda ağlatmak zorunda mısın hocam 🙁 hiç düşünmeden izle kardeşim her yaşa hitap eden saglam kurgulu akıcı sok eden ve enfest bi film teşekkürler admin

  7. özlem - 6 ay önce demiş ki:

    illk başları sıkıcı ama sınra varya muthişşşşşşşşşşşşşş

  8. Mahmut & Şakir - 6 ay önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en iyi film… Resmen bir baş yapıt gerek oyunculuk gerekse kurgu ve senaryo daha iyisi olamazdı heralde

    Arkadaşımın Yorumu: Bu yorumları yapan arkadaşlar IMDB deki izledikleri güzel filmleri herkes izlesin diye yüksek puan veren arkadaşlarla aynı kişiler.

    Not: Şakir’e çay yok

  9. ali - 8 ay önce demiş ki:

    filmin ortasında yorum yazmaya karar verdim. 1saat geçmiş. iyi gibi duruyor film. ama bir aksiyon henüz olmadı. ammir kaan filmi diye izlemeye başladım. cok uzun film. ayrıca öyle sürekli sarkı vs klasık hint filmi de yok şu anda. umarım beni şaşırtır film. rossie ise harika bir dişi

  10. devranbaba - 8 ay önce demiş ki:

    Baba on numara film izleyin valla özellikle tahmin etmesi zor olduğu için filmi sonlara doğru daha da sürprizler çıkıyo karşına reyis ondan dolayı sürükleyici izleyin pişman olmazsınız

  11. özden canbolat - 8 ay önce demiş ki:

    Çok Güzel Ve Kaliteli Bir Film Beğenerek İzledim Bu Filmi İzlememe Vesile Olan Ve Emeği Geçen Herkese Teşekkür Ederim.

  12. lejyoner - 8 ay önce demiş ki:

    bu kadar geç izlediğime hala inanamıyorum tek kelimeyle mükemmel…

  13. av zeynep - 9 ay önce demiş ki:

    olay olay olaaayy olağanüstü bir filmm . hayatımda izledgimi ve sonunu asla tahmin edemeyeceğim muhteşem bir filmdii

  14. SERDAR. - 9 ay önce demiş ki:

    ÇOK NEFİS BİR FİLM .HERKESİN İZLEMESİNİ ÖNERİYORUM.KONU DEĞİŞİK VE SÜRÜKLEYİCİ.İYİ SEYİRLER.TEŞEKKÜRLER.

  15. ELif - 9 ay önce demiş ki:

    Çok beğendim.. teşekürler admin

  16. Leman - 1 sene önce demiş ki:

    Dikkatt!!! Bu film gerçekte yaşanmıştır. Yani o saçma diyenler bilsin istedim. Aamir Khan bir roportajinda o filmdeki kazanın gercekte yaşandığını hatta o ruhlu olayların da olduğunu söyledi. Bunu yaşayan bizzat filmin senaristi Zoya Akhtar. Kendisi de bir gun arkadaslariyla arabayla giderken karsilarina bi kadin çikmiş, o kadını ezmemek için frene basmis ama kadın bir anda kaybolmuş. Bir süre sonra arkasını döndüğünde mi ne, kadını çıplak bir halde yerde yatarken bulmuş. Hayalet gibi bişeymiş yani 😮
    Filmdeki fahişeler de o çıplak kadından esinlenerek yazılmış, çünkü onun tecavüza uğradığını falan düşünmüşler. Yanisi…sizin o saçma dediğiniz fahişeler ve ruhlar gerçekten yaşanmış bir olaydan esinlenerek yazılmıştır. Ve film muhteşemdi. Aamire polis olmak yakışıyo, tek kötü yanı film boyunca yüzünde gülümsemenin az olması. Onu gülerken görmeye alışığız biz. :))

  17. meltem - 2 sene önce demiş ki:

    yanlız filmin açıklama kısmını okuyunca kafam karıştı çevirisini translate google dan yapmışsınız sanırım 🙂

  18. İdris - 2 sene önce demiş ki:

    İnsanı hiç yormayan, sürükleyici bir Aamir KHAN filmiydi. Bazı kıskanç erkek arkadaşlarımız, kızların film hakkındaki güzel yorumlarına “kızların abartısı” demiş. Türk Sineması bıaksın saçma sapan Kutsal Damacana, Çılgın Dersane gibi filmler çekmeyi de, bu tür filmler izleyip de, film nasıl çekilir görsün. Vizyonsuz kalmış bir Türk Sineması… İzleyin hiç ama hiç pişman olmayacaksınız. Değer… Değer… Değer…

  19. MİRİ KORİ - 2 sene önce demiş ki:

    DİKKAAAAATTTT!!!!!!!!!!!!1

    filmde fuhşa izin verilmemesinden şikayet varr!!! alttan alttan fuhşa izin verilmeli mesajı var!!!!

  20. Filiz - 2 sene önce demiş ki:

    Aeemir Khan’ın her filmi ayrı güzel. Buda gayet güzeldi. Aeemir Khan hayranı herkes izlesin, hiç tanımayanlarda izlesin.Daha iyi filmleri var tabi , ama yine de buda gayet güzeldi.

  21. ZEHRA - 2 sene önce demiş ki:

    bayıldımm diğer filmleri gibi buda harihaa olmuş benim favorim ghajini mutlaka izleyin pk de çok iyi 3 idiolist muazzam 🙂 amir khan bi harika dostumm 😀

  22. cihan - 2 sene önce demiş ki:

    FİLMİ YORUMLARI OKUDUMDA İZLEDİM KIZLARIN ABARTMASI SADECE… 3 KİŞİDEN ARABAYI SÜRENE NE OLDU O ÖLDÜMÜ ÖLMEDİMİ????

  23. Rahim AVCI - 2 sene önce demiş ki:

    ne deyim yani aamir khan varsa tamam o bir filmdir 😀 kesinlikle seyretmeli 😀

  24. murat - 2 sene önce demiş ki:

    haaaaaaaaaaaaaaaaaarika ötesi mutlaka izleyin. özellikle çocuğu olanlar kessinlikle izlesin.

  25. Emel - 2 sene önce demiş ki:

    Zaten aşığım aamirime bu filimde birkez daha âşık oldum of of zengin olsamda mumbaiye yerleşip hergün amirimi göreyim bu arada isqo filimini mutlaka izleyin gülmekten ölürsünuz amaa bu AAMİR yaa illaki ağlatacak yine gözyaşı var

  26. Pınar - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir her filminde gözlerimin dolmasına sebebiyet vermek zorunda mısın :’) sen nasıl bir şey ya

  27. Yasin - 2 sene önce demiş ki:

    Sakin izlemetin zaman kaybi valla. Birtek bu filmi sacma sapan. 50 kere. Izlense. Anlasilmiycak. Bi filim……asiri sacma 🙁

  28. emel - 2 sene önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız bukadar mı yakışır polis kıyafeti harika mükemmel ötesi bu aamir tek kelimeyle AAMİR KHAn

  29. emel - 2 sene önce demiş ki:

    polis kıyafeti bukadar mı yakışır aamirime ne giyse yakışıyor mucuk bu filmde harika 10numara 5yıldız

  30. filim sever - 2 sene önce demiş ki:

    çokkk güzel bi flimdi

  31. okişi - 2 sene önce demiş ki:

    muhteşem ötesi bir filmdi

  32. ilkmelyus - 2 sene önce demiş ki:

    Bütün filmleri gibi buda harika ….

  33. süeda - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmel bi film… ee aamir khan sonuçta <3

  34. ali - 2 sene önce demiş ki:

    böyle muhteşem bir filmin hiç bitmemesini isytedim. bütün filmleri harika.

  35. Gökhan - 2 sene önce demiş ki:

    Aamir Khan Filmleri Oldukça Güzel Heyecan Verici . 🙂 Teşekkürler Emeği Geçen Herkeze 🙂

  36. büşraa - 3 sene önce demiş ki:

    amir khanın müthiş filmlerinden bir tanesi. çok değişik ve mükemmel. normal filmlerden daha farklı bir fikir ile yazılmış ve yapılmış bir filmm.. izlemeyen herkese öneririm. iyi seyirler

  37. vildan - 3 sene önce demiş ki:

    amir khanın müthiş filmlerinden bir tanesi. çok değişik ve mükemmel. normal filmlerden daha farklı bir fikir ile yazılmış ve yapılmış bir filmm.. izlemeyen herkese öneririm. iyi seyirler

  38. fatih - 3 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar filmmi nasıl türkçe dublaj izliycm

  39. vuslat - 3 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim en güzel bir film herkese tavsiye ederim 😀 😀 😀 😀

  40. Ömrüm - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmel

  41. ypncam - 3 sene önce demiş ki:

    harikaaaaa

  42. cesa - 3 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar hayatınızda izlemeniz gereken sayılı filmlerden 1 tanesi varsa oda budur aamir khan her filminde olduğu gibi yine harika

  43. dilek - 3 sene önce demiş ki:

    hayatın gerceklerini acı bir şekilde açıklayıcı olarak anlatıyor. aamir khan filmi tabiki mükemmel olacak

  44. muhammet - 3 sene önce demiş ki:

    Ne kadar hint filmi varsa izleyin hangisini izlediysem en mükemmel film bu demiştim hepsi muhteşem

  45. recep macit - 3 sene önce demiş ki:

    Babalar izlemesin cok buruk cok yakıcı ama mükemmel bir film.

  46. meloftnamo - 3 sene önce demiş ki:

    Çooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iyiiiiiiiiiiiiiii

  47. reyhan özkan - 4 sene önce demiş ki:

    ghajini ve talaash muhtesem aamir khan mükemmel

  48. sebahat - 4 sene önce demiş ki:

    her zamanki gibi filmlerin harika amir khan

  49. Hasan UZUN - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filmin böyle bitebiliceği kimsenin aklına gelmezdi.Her filminde olduğu gibi Aamir KHAN harikaydı. Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film diğerlerinden hiçbir farkı yok. Teşekkürler Admin.

  50. Nurşin - 4 sene önce demiş ki:

    Aamir Khan’ın her filminde olduğu gibi çok güzeldi.

  51. ümran - 4 sene önce demiş ki:

    neee garipp birr filmmmm

  52. glsmnr - 4 sene önce demiş ki:

    Film çok güzeldi ama ruhlarla iletişim konusu saçmaydı.

  53. selam akbulut - 4 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir film di emeği gecenlere teşekkür ederim. ve ısrarla tavsiye ediyorun.

  54. oguz - 4 sene önce demiş ki:

    kolay kolay yorum yapmam ama bu film muhteşemdi

Film izle

Aksiyon Filmleri

Komedi Filmleri

Korku Filmleri

Erotik Filmler