Sitemizde şuan toplam 4384 film bulunmaktadır.

Chucky 3 Türkçe Dublaj izle

308
14.439 views
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Chucky 3 Türkçe Dublaj izle

Chucky 3 izle, Chucky 3 türkçe dublaj izle, Chucky 3 full izle, Chucky 3 hd izle, Bütün zamanların en kötü çocuğu olarak bilinen chucky ısrarla şeytani planlarını hayata sokmaya devam ediyor. Kanlı çocuk chucky e dikkat edin.

Tür: Aksiyon Filmleri, Boxset Filmler, En İyi Filmler, Gerilim Filmleri, İmdb 7+ Filmler, Korku Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 1991 - ABD , İngiltere

IMDB Puanı: 7.6

Yönetmen: Jack Bender

Oyuncular: Brad Dourif , Justin Whalin , Perrey Reeves , Andrew Robinson , Travis Fine

Etiketler:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Chucky 3 Türkçe Dublaj izle” filminde 13 Yorum bulunuyor.
  1. çaki - 2 ay önce demiş ki:

    abi baya iyi ya

  2. berfin - 7 ay önce demiş ki:

    bencede çaki çok tatlı ama çokta korkunç

  3. sssq - 8 ay önce demiş ki:

    ço k güzel bir film

  4. abdullah - 9 ay önce demiş ki:

    olum o nasıl el bombası ya 1 saatte zor patladı bide üstüne atlıyo bomba diğe bağır kurtulan kurtulsun gerisinden sanane 😀

  5. erdem - 11 ay önce demiş ki:

    abi filim güzel ama komik yanı yokki abi çakiyi 2gündür rüyamda görüyorum

  6. sevgi - 2 sene önce demiş ki:

    filmin bütün serisini izledim mükemmel komik anlarıda var korkunç anlarıda ben hiç korkmadım ama tek anlamıyla mükemmel

  7. sanane - 2 sene önce demiş ki:

    BU NE YA DAKİKA BAŞI DONUYO.

  8. FLASH - 2 sene önce demiş ki:

    HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bir film.Herkese tafsiye ederim.Ama film çok saçma ama güzelllllllllllllllllllllllll…

  9. feteli - 2 sene önce demiş ki:

    su sila delirmis qaliba yada o da bi caki

  10. tuana demirci - 2 sene önce demiş ki:

    cucky bii olmedin gitti bea

  11. meydan - 2 sene önce demiş ki:

    bence çok çirkin sizin isimlerinizden bile çirkin filmi beğendim ama çakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hariç o çok kötüüü üüüüüüüüüüüüü evet diyeceğim bu kadar

  12. sıla - 2 sene önce demiş ki:

    ben bayıldı o chucky dede iyi davranop isediklerini yapsalarmış en baştan bunların hiç biri olmazmış chucky ço tatlı bir bebek bence ben onu çok sevdim 🙂

  13. ilqar - 3 sene önce demiş ki:

    cok iyi yaa

Film izle - Hd Film izle - Full Hd Film izle