Sitemizde şuan toplam 4237 film bulunmaktadır.

Barda izle

65
9.302 views
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Barda izle

Barda izle, Barda full izle, Barda hd izle, Arkadaşlarına ait barda geceyi geçiren ve kalkacaklarında 5 kişiden oluşan bir grubun silahlı saldırısına maruz kalan gençler sabaha kadar işkence tarzında muamele görürler. Bu silahlı kişilerin aslında amaçları falanda yoktur yani.

Tür: Dram Filmleri, Gerilim Filmleri, Suç Filmleri

Yapım: 2007 - Türkiye

IMDB Puanı: 7.6

Yönetmen: Serdar Aka

Oyuncular: Nejat İşler , Erdal Beşikçioğlu , Melis Birkan , Çağan Irmak , Zeki Demirkubuz

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Barda izle” filminde 10 Yorum bulunuyor.
  1. PATİKO - 1 ay önce demiş ki:

    BEN FİLMİ YENİ İZLEME ŞANSI BULDUM VE ANLADIM Kİ ARKADAŞLARIMIZA GİRİP ÇIKTIĞIMIZ YERLERE ÇOK AMA ÇOK ÖZEN GÖSTERMEMİZ GEREKİYOR VE BİR ŞEY DAHA HAYATI DOZUNDA KARARINCA YAŞAMAK MAKBUL OLANI UNUTMAYIN Kİ HER SEÇİMLERİMİZ BİZİ DOĞRUDAN ETKİLEYEN FAKTÖRLER OLARAK KARŞIMIZA ÇIKIYOR …. DOĞRU SEÇİMLER YAPACAĞINIZ HAYATI YAŞAMANIZI DİLERİM …SONUÇ BELLİ BEDEL BELLİ ..İYİ SEYİRLER

  2. Yarakstyle - 3 ay önce demiş ki:

    çok süper film kahkaha atarak izledim 😀

  3. Eren - 5 ay önce demiş ki:

    çırağı asmıyolar arkadaşlar çırak intihar ediyor..

  4. Slhhtn - 1 sene önce demiş ki:

    Bian an o barda olmak istedim laa Adamlara Çatır Çatır işi Götürdü .. Ayıkken denense Nasıl Olurdu Acaba..

  5. selcan - 1 sene önce demiş ki:

    Halime ve fidan insanlar bu yorumlara fılm guzelmı degılmı ogrenmek ıcın bakıyo fılmın sonunda olanı ogrenmek ıcın degıl.yorum yaparken bıraz dıkkatlı olun !

  6. asdf - 1 sene önce demiş ki:

    gerçek bir hikayeden alınmıştır.üç nokta bir – dediler ki şarkısının altında hikayesi vardır.

  7. Dem - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaş orta mı ‘!

  8. fidan - 2 sene önce demiş ki:

    yaaa cok icim acidi gozlerim doldu izlerken,boyle adamlarin allah belasini versin guzel diyemiyorum cunku cok uzuldum,ama o ciragi serbest birakmaliydilar asilmamaliydi .

  9. halime - 2 sene önce demiş ki:

    cok iyi film ama o suçsuz adamı asmamalıydlar .SSSSsss

  10. emine - 4 sene önce demiş ki:

    güzel film
    beyendim

Full Hd Film izle - Hd Film izle - Film izle - Google+